Preces atgriešana

1. Preci/pirkumu varat atgriezt preces apskates un atgriešanas nosacījumos norādītajā termiņā, ja vien tās nepārkāpj Jūsu patērētāja pamattiesības.

2. Minimālais garantētās preces atgriešanas periods ir 14 dienas no pasūtījuma apstiprināšanas datuma neatkarīgi no pārdevēja atrašanās vietas.

3. Dažas preces nevar atgriezt/apmainīt.  Pilns preču saraksts ir mūsu lietotāja līgumā. Šī informācija ir norādīta arī pie produkta apraksta.

4. Ja esat apstiprinājis preču saņemšanu, bet nolemjat preces atgriezt atgriešanas norādītajā termiņā:

4.1. Pārliecinieties, ka prece ir jaunā stāvoklī, oriģinālajā iepakojumā, bez lietošanas pazīmēm.

4.2. Lai sāktu preces atgriešanu, noklikšķiniet uz preces izvēlnes un izvēlieties "Atgriezt preci".

4.3. Pēc apstiprinājuma saņemšanas no Pārdevēja atgriezt preci uz Pārdevēja norādīto adresi.

4.4. Pēc atgriešanas apstiprināšanas dodiet Pārdevējam 14 dienas, lai pārbaudītu preci, tās stāvokli uz atgriešanas brīdi.

4.5. Pozitīva lēmuma gadījumā saņemsiet ziņojumu par atgriešanas pabeigšanu un sāksies Promo nodrošinātās naudas atmaksas process.

5. Ja saņēmāt nepareizu preci, daudzumu vai krāsu un vēl neesat saņēmis apstiprinājumu, varat sazināties ar Noregulējuma centru

5.1. Pasūtījumu izvēlnē noklikšķiniet uz "Sūdzība" un atlasiet Risinājuma centru.  Izvēlieties preci no pasūtījuma un aprakstiet problēmas cēloni.

5.2. 3 darba dienu laikā Jums un Pārdevējam būs iespēja atrisināt problēmu sarunu ceļā.

5.3 Pārdevējs var piedāvāt jums daļēju vai pilnu naudas atmaksu, atlaižu kuponu no sava veikala vai sākt atgriešanas vai apmaiņas procesu.

5.4. Ja pārdevējs nereaģē uz jūsu sūdzību vai jūs nepanāksiet vienprātību, Promo darbosies kā starpnieks un pieņems galīgo lēmumu.

6. Naudas atmaksa tiek veikta 7 dienu laikā uz Jūsu bankas kontu vai karti pēc vienošanās ar Pārdevēju un pieteikšanās procesa pabeigšanas 4. vai 5.

7. Jums ir tiesības atteikties no 4. un 5. punktā aprakstītajiem pakalpojumiem, kā arī ar Promo starpniecību un tieši sarunāties ar Pārdevēju.

8. Promo nav pirkuma līguma puse un patur tiesības atteikt jums sniegt pakalpojumus, kas aprakstīti 4. un 5. punktā. Šādā gadījumā jūs veicat sarunas ar pārdevēju tieši Patērētāju tiesību likumā paredzētajā formā.

 

Pēdējā pārskatīšana 15.06.22

Tiešsaistes maksājumi:

Piegāde:

Klientu apkalpošana:

Par uzņēmumu:

ECOM EUROPE

Izgatavots ar Latvijā
LH 0.07
© 2006 - 2024 | ECOM EUROPE